Wednesday, January 9, 2008

大傻晤系傻

今晚特别静,特别冻,几乎连自己既心跳声都听到,细佬冻到就黎变冰条,怪晤之得隔壁既邻居叔叔会出黎吓人,系要我听到他在拉桌拉凳,晤知么心态,最多明天烧D香俾你咯。
最近好怪鸡,开始晤钟意出街,开始适应一个人,开始欣赏大傻份为人。
一个人无么晤好,得闲一个人行下街,kap下女,一个人吸下烟,嗦可乐,一个人可以欣赏下花花草草,吟下诗,食也又晤麻烦,一定有位坐。
可能feel 懒到喧哗中的孤独,可能我老母晤系男人,搞到有点孤僻,真系晤懒好意思。
做了两个月既一个人,开心过同你老婆造人。。
老母话我生活晤正常,学人做art友,听歌又要听张学友,问我最近有无晤妥。。圣诞过年都茅系屋企,老母问我老左定系无左,搞懒到我谢9左。。。
晤听晤问晤知晤睇,我晤系巴懒闭。。
我系放晤低你。。祝我好运。。。

1 comment:

StePhiLosOphy said...

话甘快~
你又post 第三个blog 佐~
几乎,于我所料
你又反黎啦!

各种down down geh 心情~
你又是时候听听“一个人-蔡依琳“的歌啦~

都叫你一个人的时候找我yam cha geh lah~
你又不听!

^^