Saturday, January 5, 2008

星座話

睡覺睡到自然醒﹐搞笑過那位周星星。
一早起身﹐就凹到條頸﹐未想吃飯﹐阿妹就好鬼煩。電話未響過﹐心裡面有D難過
擦牙洗臉加黎牌﹐噢屎就噢到一塊塊。天陰陰﹐雪櫃就無也飲﹐撩下眼屎﹐就sms屎.
上下網﹐又系絕望﹐點解佢會咁鬼煩﹐好似一稿飯﹐教晤醒﹐學晤精。
邊句真邊句假﹐原來系大話﹐大家咁話﹐系中國你已經俾人拿去打把。
男人一支花﹐你都咪當我老花﹐我睇度你﹐就不會裝傻扮啞。
晤知麼星撞麼星,星座話我今年有運行﹐最好就趕走所有掃把星。
種知就挥去阴霾,扫除障碍,排除困难﹐大概咁上下。
难解的问题无论结局如何都已过去,当然我也会重新燃起生命活力﹐佢系咁話。
兩張就黎無得找﹐佢話快樂要自找﹐男女關係就無亂搞﹐得閒可以飲下啤酒。
我睇我點都系我﹐橫睇墊睇都是我﹐今年應該就晤會失去自我。
前途未卜﹐前面條路睇得晤系好清﹐選擇人生關鍵的道路﹐我仲未對號入座。
仲記得細時候﹐老師問我大過之後﹐想做D麼也"好"﹐我問" 警察好不好? "
大過之後﹐我發Q騷﹐讀左PR後﹐老豆話PR出來可以學阿叔賣水喉﹐
我霖我晤想賣水喉﹐因為我晤識整水喉。俾個位我闖下﹐老豆﹐你話 "好不好?"
又系晚飯時候。。再不吃飯﹐老母就會用狗頭閘侍候。

1 comment:

StePhiLosOphy said...

讀PR吴好meh?
梯你最近心情都几好窝~

发生什么事啊?