Monday, February 4, 2008

暈 暈 愕 愕

暈 暈 愕 愕 過 一 日 ﹐ 度 年 如 日 ﹐
九 晚 五 就 日 日 咁 睏 ﹐ 整 晚 一 個 人 又 搵 晤 到 麼 耶 意 義﹐

lock實 道 門 對 部 電 腦﹐ 晤 系 射 穿 啊 申 奴 龍 門 ﹐ 就 上 網 廳 歌 解 悶
行 運 星 光 大 道 最 回 味 就 系 一 起 行 過 個 一 條 路﹐ 一 起 睇 羅 納 度 。
生 活 每 日 多 左 八 小 時 ﹐ 我 的 生 命 就 多 左 1/3 既 時 間﹐ 我 希 望 我 有 得 挑 ﹐
城 市 夜 晚 好 似 光 過 日 頭 ﹐好 想 日 日 行 街 吃 飯 唱 K 直 落 劈 酒 ﹐
一 個 人 就 最 好 養 返 只 狗 ﹐ 一 起 睏 覺 好 過 我 一 個 ngong 九 九
無 論 時 代 廣 場 或 east coast 海 旁 ﹐ 就 睇 度 D 人 手拖 手﹐ 今 晚 就 天 長 地 久 ﹐ 昨 晚 又 心 不 對 口 。
考 試 悶 一 悶﹐ 落 去 party企 一 企 ﹐ 希 望 可 以 玩 到 反 晒 眼 ﹐搵 個 角 落 閉 一 閉 ﹐ 大 搖 大 擺 行 路 就 差 D撲 左 落 地 ﹐玩 到 夜 一 夜 返 度 屋 企 就 嘔 到 滿 地 ﹐ 拿 起 電 話 就 想 打 去 叫 她 蓋 被。
落 去 玩 到 夜 一 夜 ﹐死 都 晤 想 返 屋 企﹐ 情 願 決 心 矇 死 ﹐ 走 色 財 氣 好 過 烏 煙 瘴 氣 萎 死 系 屋 企 ﹐所 謂 得 閒 鬆 一 鬆 ﹐ 就 四 大 皆 空。

想 要 自 由 晤 要 一 切 負 累 ﹐ 找 得 到 我 都 想 放 開 。

2 comments:

StePhiLosOphy said...

要新年的时候~
就迫不及待
但系当区到左啦~
又不知做么!!

我都系暈暈愕愕咁过左新年

唉~该woi咯~

StePhiLosOphy said...

仲要系病紧咁过~
T.T