Sunday, February 17, 2008

20

突 然 有 种 感 觉 今 晚 如 果 睡 了, 明 天 可 能 不 会 再 醒 了 。 我 晤 系 听 太 多 宋 岳 庭 既 歌, 亦 都 晤 系 睇 太 多 韩 剧 。最 近 个 心 肝 皮 肺 肾 好 似 出 左 问 题 , 好 懒 痛 。 应 该 系 吸 烟 吸 到 黑 晒 , 饮 酒 饮 到 个 胃 穿 晒 洞。日 子 总 要 过 , 我 过 得 好 好 , 起 码 我 有 个 家 , 我 有 班 撑 我 既 朋 友 。至 少 瓜 左 都 无 么 遗 憾 。 系 , 我 常 常 一 个 人 , 我 朋 友 晤 多 ,亦 无 人 地 想 像 中 既 风 流 快 活 。我 一 个 人 至 少 好 过 对 着 其 他 人 嘻 皮 笑 脸, 我 好 少 睇 batman。

阿 妹 长 大 了 , 妈 妈 要 换 老 花 眼 镜 了 , 细 路 话 要 搬 出 去 了 , 老 豆 又 话 要 去 杜 拜 做 工 了。 我 只 系 想 回 家 一 起 吃 饭 。大 家 都 长 大 了 , 世 界 变 了 , 连 老 虎 民 都 开 始 晤 仲 意 大 波 妹 了 。最 多 , 得 闲 一 起 吃 吃 早 餐 吧 。


前 晚 约 左 ah gan 去 睇 波, 睇 下 睇 下 , 就 聊 了 五 粒 钟 。讲 回 以 前 一 起 打 架 , 干 墙 , 逃 学 , 俾 校 长 追 , 日 日 下 课 拿 li peng 系 甘 smack, 真 系 有 点 回 味 , 又 有 点 挂 主 li peng。 正 所 谓 晤 混 晤 知 身 体 好 , 晤 打 li peng 我 都 晤 知 我 手 力 好 。 霖 返 以 前 一 起 廖 事 逗 非 , 仲 要 系 踏 脚 车 去 打 架 , 挑 逗 良 家 妇 男 , 日 日 摸 屎 乏。 一 班 朋 友 , 好 多 都 开 始 离 队 了 , 变 的 变 , 走 的 走 。

仍 好 吗 ? 仲 会 每 天 失 眠 到 天 光 吗 ? 大 头 虾 , 没 带钥 匙 也 许 很 劳 气 吧 。 仍 关 心 你 想 每 天 问 ,而 收 起 曾 同 渡 每 一 出 戏 飞,这 票 尾 我 还 不 舍 得 丢 。 3个 月 了 。 。 我 仲 系 未 抽 离 到 个 位 角 色 。 无 所 谓 了 , 反 正 再 也 不 重 要 了 。 知 道 答 案 又 如 何 。 我 晤 想 知 道 了 。 醉 了, 才 有 勇 气 听 你 的 声 音, 以 后 都 晤 会 了 。 。 多 谢 你 的 祝 福 。

今 日 生 日 了 , 对 不 起, 打 扰 了 。 。。 特 别 多 谢 阿 满 同 埋 嘉 茵 , 晤 该 晒 。 。 我 以 后 都 晤 晒 等 了 。 。 。 多 多 感 动 , 少 少 chee long feel, 我 无 得 找 了 。 。


祝 我 牛 一 开 心 。祝 她 生 活 愉 快 。

6 comments:

StePhiLosOphy said...

你吴系19号牛一吗?

最 近 个 心 肝 皮 肺 肾 好 似 出 左 问 题 , 好 懒 痛 。-- 呢句好熟系周星驰geh CJ7 哈哈~

呢句都系:“正 所 谓 晤 混 晤 知 身 体 好 , 晤 打 li peng 我 都 晤 知 我 手 力 好 。“--但系吴知道边个讲过,好似在“大丈夫“呢部戏听过~


人老了就会想很多的,果然说得没错。

都在呢度祝你牛一快快乐乐~happy birthday...先20岁人好好珍惜啦!

介绍你一首歌,不懂你听过吗?
陳小春 - 我不是偉人 好不错geh一首歌。

zkan said...

too bad,i haven watch cj7 n i also nvr watch dai jeong fu dis movie b4 =)

StePhiLosOphy said...

aiya~ invite u go to watch u duno....u prefer fatt mou at home....so no point lah....dai cheong fu i watch during cny wan..hehe...cj7 i gv comment is can be better lah coz too short~ 1 n half hrs oni...ok oni...

but now i wish to watch..." gong fu guan nan" but they say very fai n use effect over 夸张 jor。

zkan said...

later i get an evaluation form from singh yeh n jay chow..then u send to them lo..

StePhiLosOphy said...

oh ...like tat lah~
but better can help me take they signature then jao Very Good lak~
kekeke~

then oii ng oii the evaluation form also nvm edi~


-TQ muacks ya-

Anonymous said...

the first movie THE BANQUET ye yan, u throw d. i still remember