Thursday, July 3, 2008

殚精竭虑

夜总会近来我就泡最多, 又K粉,又5仔系甘嗦落鼻哥。
D有錢佬就系鬼甘多,件件都鐘意扮大哥,有渣波又搞到剩返件菠逻,
我又唔理甘多, 理得巨攪邊科。
巨條粉腸食飽就無屎噢,每晚吃饱就会黎炸D甩头歌,好心你返去凑返你D细路哥
無計,淨系擔心几時無錢洗,
几時先可以爬番上黎,我又無把過牆梯,
無計,個城市一向都唔會停底落黎。
整日嫌人底,埋怨人底晤好但系又要比赛斗威。
幻想套老西著去跑步比斗快,后来发觉自己又不到位。
個市係甘dub, D鋪頭係甘執,我都想乜都唔理由朝訓到黑。
無啦啦整撻啦,點解個市又会甘差,
夜妈妈生菜花,点解我仲系黑到现家。
人一世物一世,点解个世界又甘细,
望住距唔知讲D乜,但系个心又有D悸,
个心放唔低,唔想走又唔可以留低,
心大心细,想逃避个脑又不受控制。
耷低头睇睇,呢剂就真系软绵绵。
女人心就海底针,男人心就唔通哩系屋企叹锅金。
其实你有多好,不想在别处找得比你更好,至令我重返这条路。
轹釜待炊, 风情月债,我未有比你好。

1 comment:

StePhiLosOphy said...

update new blog edi loh~